Η γερμανική εταιρεία, με μια λιτή της ανακοίνωση, επιβεβαίωσε και επίσημα πλέον ότι η γκάμα του «μικρού» της Α1 θα εμπλουτιστεί με την πολυαναμενόμενη έκδοση Quattro!
Όπως συχνά πλέον συμβαίνει με πολλές μεγάλες ή μικρές εταιρείες, έτσι και στην περίπτωση της γερμανικής Audi, οι πληροφορίες σχετικά με
το λανσάρισμα νέων μοντέλων ή εκδόσεών τους δίνονται στη δημοσιότητα με… δόσεις (ή με το σταγονόμετρο, αν προτιμάτε!), ούτως ώστε να δημιουργηθεί σταδιακά ένα αρκούντως «ώριμο» έδαφος για την υποδοχή τους από το αγοραστικό κοινό. Αυτή ακριβώς φαίνεται να είναι και η περίπτωσή «μας», καθώς στη γκάμα του «μικρού» Α1 της Audi, όπως ρητά διαβεβαιώνουν και επισήμως πλέον οι δημιουργοί του, θα προστεθεί μία (ή και περισσότερες ενδεχομένως) τετρακίνητες εκδόσεις! Το σχετικό δελτίο τύπου της γερμανικής εταιρείας (ημ.: 09.01.2011) αναφέρει ότι η Audi εισάγει για πρώτη φορά στην κατηγορία των premium σούπερ μινι μοντέλων το γνωστό -από τα Audi A3 και TT- σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, το οποίο αποτελείται από τον γνώριμο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη Haldex, με τη βοήθεια του οποίου, εφόσον παρατηρηθεί απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς του οχήματος, στιγμιαία ένα μέρος της ροπής του κινητήρα μεταδίδεται και στους πίσω. Θυμίζουμε ότι η εν λόγω διάταξη, υπό «κανονικές» συνθήκες οδήγησης, προσδίδει χαρακτηριστικά αμιγώς προσθιοκίνητου οχήματος.
Ωστόσο, μέσω των επίσημων ανακοινώσεών τους, οι ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας, δεν έδωσαν στη δημοσιότητα κανένα περεταίρω στοιχείο που να περιγράφει ποια ή ποιες ακριβώς εκδόσεις του νέου Α1 θα «φορούν» το εν λόγω σύστημα τετρακίνησης, επιλογή, που, αν μη τι άλλο, ανοίγει για μια ακόμα φορά την… πόρτα των συζητήσεων για την παραγωγή ακόμα πιο ισχυρών εκδόσεων σε σχέση με την πρόσφατα παρουσιασθείσα προσθιοκίνητη παραλλαγή του μοντέλου με τον γνωστό 1.400αρη TFSI των 185 ίππων.
Έτσι, σύμφωνα με όλες τις έως τώρα ενδείξεις, στην παλέτα των διαθέσιμων εκδόσεων του νέου Α1, εκτός από μια πιθανή τετρακίνητη παραλλαγή της νεότερης έκδοσης 1.4 TFSI 185 PS, είναι πολύ πιθανό να προστεθεί μία ακόμα πιο δυνατή, με τις έως τώρα πληροφορίες να συντείνουν ότι πρόκειται για την πολυαναμενόμενη S1.
Όπως συχνά πλέον συμβαίνει με πολλές μεγάλες ή μικρές εταιρείες, έτσι και στην περίπτωση της γερμανικής Audi, οι πληροφορίες σχετικά με
το λανσάρισμα νέων μοντέλων ή εκδόσεών τους δίνονται στη δημοσιότητα με… δόσεις (ή με το σταγονόμετρο, αν προτιμάτε!), ούτως ώστε να δημιουργηθεί σταδιακά ένα αρκούντως «ώριμο» έδαφος για την υποδοχή τους από το αγοραστικό κοινό. Αυτή ακριβώς φαίνεται να είναι και η περίπτωσή «μας», καθώς στη γκάμα του «μικρού» Α1 της Audi, όπως ρητά διαβεβαιώνουν και επισήμως πλέον οι δημιουργοί του, θα προστεθεί μία (ή και περισσότερες ενδεχομένως) τετρακίνητες εκδόσεις! Το σχετικό δελτίο τύπου της γερμανικής εταιρείας (ημ.: 09.01.2011) αναφέρει ότι η Audi εισάγει για πρώτη φορά στην κατηγορία των premium σούπερ μινι μοντέλων το γνωστό -από τα Audi A3 και TT- σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, το οποίο αποτελείται από τον γνώριμο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη Haldex, με τη βοήθεια του οποίου, εφόσον παρατηρηθεί απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς του οχήματος, στιγμιαία ένα μέρος της ροπής του κινητήρα μεταδίδεται και στους πίσω. Θυμίζουμε ότι η εν λόγω διάταξη, υπό «κανονικές» συνθήκες οδήγησης, προσδίδει χαρακτηριστικά αμιγώς προσθιοκίνητου οχήματος.
Ωστόσο, μέσω των επίσημων ανακοινώσεών τους, οι ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας, δεν έδωσαν στη δημοσιότητα κανένα περεταίρω στοιχείο που να περιγράφει ποια ή ποιες ακριβώς εκδόσεις του νέου Α1 θα «φορούν» το εν λόγω σύστημα τετρακίνησης, επιλογή, που, αν μη τι άλλο, ανοίγει για μια ακόμα φορά την… πόρτα των συζητήσεων για την παραγωγή ακόμα πιο ισχυρών εκδόσεων σε σχέση με την πρόσφατα παρουσιασθείσα προσθιοκίνητη παραλλαγή του μοντέλου με τον γνωστό 1.400αρη TFSI των 185 ίππων.
Έτσι, σύμφωνα με όλες τις έως τώρα ενδείξεις, στην παλέτα των διαθέσιμων εκδόσεων του νέου Α1, εκτός από μια πιθανή τετρακίνητη παραλλαγή της νεότερης έκδοσης 1.4 TFSI 185 PS, είναι πολύ πιθανό να προστεθεί μία ακόμα πιο δυνατή, με τις έως τώρα πληροφορίες να συντείνουν ότι πρόκειται για την πολυαναμενόμενη S1.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου